Werken bij Whyte Corporate Affairs

Als groeibedrijf zijn we altijd geïnteresseerd om nieuw talent te ontmoeten voor onze kantoren in Brussel en Antwerpen. Interesse om bij Whyte Corporate Affairs aan de slag te gaan? Stuur dan uw motivatie en cv naar Sandrine Agie: hr@whyte.be

Kandidaten moeten aan de volgende vereisten voldoen, in functie van hun senioriteit:

Senior Consultant Internal & Change Communication

In een wereld die steeds sneller verandert, is het strategisch belang van interne communicatie groter dan ooit. De huidige pandemie toont opnieuw aan dat onze manier van werken en communiceren altijd zal blijven evolueren. Medewerkers inspireren met je visie, een verandering van strategie uitleggen, een nieuwe CEO aan boord halen, een aangepast personeelsbeleid invoeren, een grootscheepse rekruteringscampagne lanceren, een moeilijke verandering of herstructurering aankondigen, een fusie of overname realiseren, onderhandelen met werknemersvertegenwoordigers, … het is allemaal een kwestie van doeltreffende interne communicatie.

De meest briljante strategie of het beste idee blijven dode letter als je interne doelgroepen zich niet betrokken voelen of niet begrijpen welke richting de organisatie uitgaat.

Succesvol omgaan met verandering via interne communicatie: het is één van de specialisaties van Whyte Corporate Affairs. We willen ons team van ervaren experts verterken. Heb je een ware passie voor HR topics, werk je met veel enthousiasme heldere en inspirerende verhalen voor interne doelgroepen uit, help je managers graag de juiste toon te vinden, wil je medewerkers warm maken voor verandering, heb je een hart voor het coachen en trainen van managers, dan ben jij de collega die we zoeken.

Dit zijn je belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Interne communicatie-strategieën uitwerken en implementeren in het kader van transformatieprojecten;
  • De management-, communicatie-, HR- en transformatieteams van onze klanten ondersteunen;
  • Over het grotere plaatje waken, door interne & veranderingscommunicatie te linken aan de bredere ‘corporate affairs’ strategie;
  • Grote interne communicatieprojecten coördineren;
  • Workshops en trainingssessies uitwerken en animeren;
  • Bijdragen aan de verdere ontwikkeling van ons ‘Internal & Change’ team

Wat we van jou verwachten:

  • Universitair diploma, of gelijkaardig door ervaring;
  • Minstens 7 tot 10 jaar ervaring in HR/change (in-house of consultancy);
  • Sterke affiniteit met communicatie en stakeholder management;
  • Drietalig (NL-FR-ENG);
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden;
  • Strategische mindset die het ook in de praktijk waarmaakt;
  • Projectgeoriënteerd en oplossingsgericht;
  • Kennis van en interesse voor ‘het nieuwe werken’ en trends in interne communicatie;
  • Snel beslissen en schakelen;
  • Volwaardige gesprekspartner van (top)managers.

Als communicatieadviesbureau heeft Whyte Corporate Affairs het volgende te bieden:

  • Stimulerende job in een groeiende en innovatieve Corporate Affairs consultancy;
  • Flexibel werken (waar of wanneer? Het resultaat telt);
  • Meer dan 30 enthousiaste collega’s met een sterke team spirit en een ‘work hard, play harder’ mindset;
  • Interessant opdrachten op hoog niveau in diverse sectoren;
  • Stijlvolle werkomgeving in onze kantoren in Brussel en Antwerpen;
  • De mogelijkheid om bij te dragen aan de verdere uitbouw van onze activiteiten;
  • Een voltijds contract met een competitief verloningspakket (4/5 is mogelijk).

Heb je interesse? Stuur je motivatiebrief & CV naar Sandrine Agie via hr@whyte.be.

associate consultant-corporate affairs

  • Universitair diploma
  • Vloeiend in Nederlands, Frans en Engels
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden
  • Goede kennis van de Belgische media
  • Algemene kennis van de werking van de Belgische politiek en samenleving (vakbonden, belangengroepen, beroepsverenigingen …)
  • Affiniteit met de Belgische en internationale zakenwereld
  • Affiniteit met de digitale wereld
  • Met succes persrelaties uitvoeren, inclusief het schrijven van doeltreffende persberichten, het identificeren van de juiste media, het organiseren van persconferenties en andere events
  • Goede organisatie-en planningsvaardigheden
  • Creatieve geest en teamgeest

Wat u van ons mag verwachten:

  • Een voltijds contract met een aantrekkelijk salaris, met inbegrip van bonusregeling, pensioenplan, ziekteverzekering, mobiel abonnement en belkrediet, laptop, internettoegang thuis …
  • Een boeiende job in een snel groeiend en innovatief corporate affairs-bedrijf
  • Boeiende opdrachten op niveau
  • De mogelijkheid uw job zelf in te vullen en te evolueren naar een bredere accountportfolio
  • Een uitstekende werkomgeving

Interesse? Stuur dan uw motivatie en cv naar Sandrine Agie: hr@whyte.be.

(senior) consultant – corporate affairs

  • Universitair diploma
  • 10 jaar (senior consultant) / 5 jaar (consultant) ervaring in public relations / mediarelaties / public affairs, of een andere relevante werkomgeving zoals de politiek, advocatuur, media, sectorvereniging, diplomatie …
  • Bewezen staat van dienst: u neemt initiatief en u bent niet bang om nieuwe uitdagingen aan te gaan
  • Vloeiend in Nederlands, Frans en Engels
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden
  • Goede kennis van de Belgische media, politiek en samenleving (vakbonden, belangengroepen, sectorverenigingen …)
  • Affiniteit met de Belgische en internationale zakenwereld
  • U laat uw netwerk voor u werken
  • Goede organisatie-en planningsvaardigheden
  • Creatieve geest en teamgeest

Wat u van ons mag verwachten:

  • Een voltijds contract met een aantrekkelijk salaris, met inbegrip van bonusregeling, pensioenplan, ziekteverzekering, bedrijfswagen, mobiel abonnement en belkrediet, laptop, internettoegang thuis …
  • Een boeiende job in een snel groeiend en innovatief corporate affairs-bedrijf
  • Boeiende opdrachten op niveau
  • De mogelijkheid uw job zelf in te vullen en te evolueren naar een bredere accountportfolio en hoger managementniveau
  • Een uitstekende werkomgeving

Interesse? Stuur dan uw motivatie en cv naar Sandrine Agie: hr@whyte.be.

stagiair – corporate affairs

U bent een student die droomt van een eerste ervaring in de wereld van corporate communicatie en public affairs? Uw profiel voldoet niet volledig aan de vereisten van onze junior consultants maar het komt dicht in de buurt? Aarzel dan niet om een stage bij Whyte Corporate Affairs aan te vragen. Interesse? Stuur dan uw motivatie en cv naar Sandrine Agie: hr@whyte.be.