Een vraag die regelmatig wordt gesteld, maar waar niet altijd goed mee wordt omgegaan. Voor alle duidelijkheid: natuurlijk mag je de vraag stellen, maar het gros van de journalisten vindt ze vervelend.
Full house voor de eerste C² lunch workshop van het jaar en unaniem tevreden deelnemers achteraf. Hans Vandendriessche, hoofdredacteur van Belga , gaf ons tijdens een […]
Politieke uitschuiver van Minister Schauvliege of niet… In het kader van een guerillacampagne een minister dagenlang langs alle mogelijke kanalen bestoken met duizenden – vaak […]
Het is het uitgangspunt van mijn jaarlijkse gastles crisiscommunicatie aan marketingverantwoordelijken voor de UBA Academy: veel te vaak vormt een marketingactie de oorzaak van een issue […]
In een opiniestuk over hoe bedrijven moeten omgaan met journalisten gebruikte Michaël Sephiha, een doorwinterde journalist bij De Tijd, deze relevante en allesomvattende quote. Door actief […]
Wie als bedrijf wil communiceren via de media kan dit maar beter weldoordacht doen. Als ex-journaliste geef ik graag enkele eenvoudige tips en richtlijnen die je […]
We use Cookies to optimise the functionality of the website and to provide you with the best possible experience. By clicking on the "Ok, accept all" button, you agree to the deposit of all Cookies. You can customize your cookie preferences by clicking on the "Customize" button. For more information, please read the Privacy Policy and the Cookie Policy.
Please select your preferred Cookie setting below. You can select the desired Cookie categories individually. To ensure that your choice is considered, this page will be automatically updated once you click "Save & Accept". For more information on our Cookie policy and the different types of Cookies, please see the Privacy Policy and the Cookie Policy.
Please consult the "help" section of your web browser or visit https://www.aboutcookies.org for more information on enabling and disabling cookies.